Söndag snart måndag..igen

Har helt glömt bort bloggen ihelgen och kanske en liten del av veckan som har gått. 
Men nu ska jag iaf uppdatera er lite grann. 
I veckan har jag bara jobbat, ifredags for vi in till stan. Karln skulle kika om skotern hade kommit och jag följde mest med för att handla lite. 
Skrev in mig på engb och jag får börja redan på tisdag. Kul..fast ändå lite pirrigt och jobbigt att gå tillbaka till skolbänken. 
Men men det är nog värt det sen när jag blir äldre. 
För klarar jag engb så ska jag försöka komma in på förskolelärare. 
Spännande. 
Ihelgen har vi bara mest haft kul. 
Har fått vara med fina vänner och en massa skoterkörning har det blivit. 
Vi for en bra sväng igår, först här upp omkring och sedan till porjus med skotern för att äta lite och sedan tillbaka. 
Svängde förbi Nille i kronis och sedan svängde vi förbi familjen viltok på stenudden. 
Så igår blev det inte allt för vilt. 
Tog en öl och sedan gick vi och la oss vid tio. 
Skönt
Och idag blev det också en lång tur med skotern. 
Fast en annan sväng här omkring. 
Och iveckan får karln mest troligt sin nya skoter så då på lördagen har jag bestämt att vi ska fara till hemlijaur och fiska och grilla. 
Och även om vi inte kommer att få någon fisk så är det ju alltid skönt att få komma ut sig lite. 
Nånå
Jobb hela veckan fram till Torsdag för då blir jag arbetslös igen. 
Och på tisdag och torsdag har jag engelska lektioner. 
Och nu så ska jag hoppa ner i sängen och mysa med min fina karl tills jag somnar, kommer mnest troligt bli direkt när jag lägger ner skallen på kudden. 
Jaja
Ni får hade. 
Hejs
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback