DAMP

Krånglar bara för mig med rubriken. 
ÅÅh jag vet jag vet att det har varit dött. Men det är faktiskt såå skönt att vara utan bloggen.
Men ändå är det skönt att ha den vid sin sida. 
Det är som man har någon att luta sig mot när jag inte kan luta mig mot karln. 
Sitter nu helt själv, eller ja vovven också, men han är ju ute. Och just nu precis kom karln hem. 
Äntligen.
Torsdag imorgon, innebär jobb och engelska 6. 
Får fortsätta jobba en vecka TILL:
Visst kul. fickpengar blablabla
Men är så jäkla less på att de ska skjuta upp detta hela tiden. 
Skulle ha egentligen slutat imorgon. 
IMORGON
Men naae. 
Får fortsätta en vecka till 
Suck 
Jaja.. 
Nu ska jag surra med finaste
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback