Bravader

jag hoppas att min gula vän vill komma och hälsa på oss ihelgen. Ge oss lite energi med att ge oss lite ljus på dagarna. 
För jag är himlans sugen på att dra en sväng till hemlijaur och dra upp lite fisk med fina vänners sällskap. Sätta igång en eld och äta och dricka lite varm choklad eller kanske en öl. 
Bara sitta och njuta av solen och av sällskapet. 
Jag gillar dessa vänner jag har lyckats få tack vare min fina karl. 
De är ju bäst. 
De gör verkligen ens dag. 
Och på tal om någonting annat så sitter jag och lyssnar på gammal musik man har säkert försökt glömma. 
Som freestyler. 
Vem hade kommit på den mittiallt om man inte har sätt den på spotify? 
Det undrar då jag. 
Tänk vad musik var bra när man var yngre.
Som sagt
Älds är bäst. 
 
 
 
Tidigare under kvällen har jag surrat med bästa Johanna i telefon i minst en timma. Vi surrade på som vanligt. Men det är väl så det är när man är bästa vänner? 
Jag saknar min Johanna. 
Borde ta och sätta stor arslet på bussen och hälsa på henne. Men tyvärr går det ju inte nu när hon är på svetsar utb. 
Helger finns ju också. 
Jaja nu ska jag iaf slå på Simpsons och försöka somna till det. 
Hade
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback