Hej världen. Det är jag igen

Nytt år och en ny blogg. 
Ska jag vara ärlig saknade jag att blogga. Fast det har även varit ganska så skönt att få ha ett liv och inte tänka på att jag måste in och blogga.
Jag är inte den som kan skriva fina eller roliga rader. 
Jag är inte den mest intressantaste människan. Men ska försöka ändå. 
Ska försöka med mer bilder denna år. 
 
Jag har inte så mycket att skriva om just nu. 
Har börjat träna, mer promenader, kört mycket skoter
Träffat roligt folk.
Kalasande och mer ska det bli. 
Nu är jag mer motiverad till att göra mer saker som jag inte har gjort tidigare. 
Ska försöka på mig mer saker som jag aldrig har gjort tidigare. 
Iår vill jag banne mig upp på en fin fjäll topp till sommaren. 
Och i sommar blir det mer fiske och även bad. 
Och under året hoppas jag att får mig ett jobb och ett körkort. Jag som var så jäkla nära 
men sumpade det pga att det inte fanns tillräckligt med bra tider. 
Jag är taggad nu men känner jag mig rätt så kommer det att rinna ut i sanden med tiden och 
sen sitter jag där några månader senare med noll inspiration. 
Men jag ska iaf försöka mer. 
Nu ska jag lyssna på musik och kika runt lite på nätet. 
Sedan blir det hopp i säng så att jag är lite piggare imorgon. 
Hade. 
 
 
Mitt paradis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback