Från mobilen

Snart är det spöktimmen och jag kan inte sova för att det är varmt. Alltid vid tolv så börjar jag alltid inbilla mig att det ska vara någon utanför. Smart och tänka det nu när jag blev kissnödig. Det är nackdelen med att bo ute i skogen när man är mörk rädd och är duktig på att inbilla sig saker. Eller kanske det heter paranoid? Ehja Just nu hatar jag värme. Iaf den värmen som kommer från en som är förkyld och kamin. Drar jag bort täcket så börjar jag frysa efter ett tag. Och sen när man drar på täcket igen märker man att karln har klibba sig fast i ryggen på en och då blir det varmt igen. Suck När ska människan bli frisk? Nåja. Nu slog klockan prick 0:00 Ska försöka sova nu. Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback